Тел. за връзка 0878 433 988

0 0

Често задавани въпроси

  1. Как да поръчам?
  2. Каква е цената за доставка?
  3. Как и кога ще бъде доставена моята поръчка?
  4. Как да платя?
  5. Мога ли да върна поръчан от мен продукт?
  6. За чия сметка е куриерската услуга при връщане или замяна?
  7. На какъв адрес да изпратя продукта за връщане/замяна?
  8. Получих дефектен/грешен продукт. Какво да правя?
  9. Необходимо ли е да се регистрирам, за да поръчам?
  10. Какво да направя, ако продукта, който искам, не е наличен?
  11. Има ли опция да отворя пратка и пробвам продукта, преди да платя за куриера?
  12. Може ли поръчката да бъде доставена до адрес на куриерската фирма?

1. Може да направите поръчка по няколко различни начина:

  • Чрез сайта ни, като минете всички стъпки за поръчка
  • По телефон (0878 433 988)
  • С мейл на електронната ни поща (office@gohard.bg), в който напишете продуктите, които искате да закупите и добавите нужните данни за изпращане на пратката с куриерска фирма
  • Чрез фейсбук страницата ни, използвайки специалното приложение за поръчки

 

2. Цената на доставката зависи от няколко фактора - това са куриерската фирма, теглото на пратката, сумата на наложения платеж и дали пратката се доставя до адрес на клиента или до офис на куриерската фирма. Най-често пратките до офис на Еконт варират на цени от 4лв. до 7лв., а до адрес - от 6лв. до 11лв. -  в зависимост от теглото и наложения платеж. За поръчки на стойност над 250лв. доставката е за сметка на GOHARD.BG.

 

3. Всяка поръчка постъпила до 16 ч. в работен ден, ще бъде изпратена още същия ден и на следващия работен ден ще бъде при Вас (Ако офиса на куриерската фирма работи в събота ще получите доставката и тогава). Когато поръчката е направена в почивен ден или ден на национален празник, ще получите доставката на втория работен ден след това. В някои случаи е възможно да се забавим с изпращането на поръчката, поради независещи от нас причини. Ако това се случи, наш служител ще Ви се обади, за да Ви уведоми за закъснението и да Ви съобщи кога ще получите поръчаната стока.

 

4. В момента има 1 метод за плащане:

  • Наложен платеж – при него заплащате Вашата поръчка в брой на куриера при получаването й.

 

5. Да, това е Ваше право според българското законодателство, от което Вие може да се възползвате, без да посочвате причина за връщането на продукта. Според закона за защита на потребителите един или повече от поръчаните продукти може да бъде върнати и възстановена сумата заплатена за тях, в 14 дневен срок от получаване на поръчката в случай, че даденият продукт е във вида, в който е доставен, не е нарушавана целостта на опаковката и той не е използван. GOHARD.BG си запазва правото да откаже приемане на върнатите артикули при неспазване на някои от горепосочените условия.

 

6. Ако ще връщате продукт, ще е необходимо да заплатите куриерските разходи до офис на куриерска фирма Еконт, който обслужва нашата фирма. В случай, че ще заменяте продуктите, Вие ще трябва да заплатите транспортните разходи за връщането до офиса ни, както и повторното пращане на стоката.

 

7. Продуктите за връщане/замяна изпратете до офис Еконт - Павлово в София, Иво Христов, 0878433988

 

8. В случай, че получите дефектна стока или стоката не отговаря на поръчаната от Вас, свържете се с нас на посочения e-mail адрес в горната част на сайта. Трябва да попълните Вашите данни и да опишете каква е причината за рекламацията. Ако има дефект в продукта е препоръчително да прикачите и снимка. Ако рекламацията Ви е основателна, ние ще заменим продукта или ще Ви върнем парите за него.

 

9. Не, не е задължително да се регистрирате, за да направите поръчка през сайта, но с еднократна регистрация Вие ще пазарувате по-удобно, ще следите статуса на направените поръчки и получавате информация за най-актуалните ни предложения и промоции.

 

10. Ако продукта, който искате да поръчате не е наличен, може да се свържете  по телефон или ел. поща с нас. Тъй като редовно получаваме нова стока от нашите доставчици, ще можем да Ви уведомим кога желания от Вас продукт ще бъде отново наличен и след като това се случи, ще Ви известим, че вече може да се поръча.

 

11. Да, ако доставката бъде извършена от куриерска фирма Еконт, може да отворите и пробвате продукта, преди да заплатите стойността на наложения платеж.

 

12. Да, когато правите Вашата поръчка и избирате куриерска фирма, може да запишете Ваш адрес за доставка или да изберете офис на куриерската фирма, от където да си вземете поръчката.