Връщане и замяна
ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА НА ПРОДУКТ
Клиентът има право, без да дължи обезщетение и без да посочва причина, да върне получената стока в срок до 14 работни дни, считано от деня на получаването й. В този случай, клиентът трябва да върне стоката в запазената оригинална опаковка, с ненарушена цялост на продукта и без видими следи от използване, в съответствие с разпоредбите на чл.55 от ЗЗП. При неизпълнение на тези условия GOHARD.BG запазва правото си да не приеме върнатата стока и съответно да не възстанови стойността на закупуните продукти от Клиента. Клиентът е длъжен да уведоми GOHARD.BG за желанието си да върне стоката / стоките с електронно писмо на е-майл: office@gohard.bg и да върне продукта/ите НЕРАЗОПАКОВАН/И като доставните разходите остават за клиента.
АДРЕС ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ
Гр. София, офис Еконт Борово, Иво Христов, 0878433988
E-MAIL СЪОБЩЕНИЕТО ЗА ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТ/-И ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА СЛЕДНАТА ИНФОРМАЦИЯ:
- Номер на товарителница, с която е получен продукта/-ите
- Дата на получаване
- Име, фамилия и телефон за връзка с Вас
- Банкова сметка (IBAN) на клиента за възстановяване цената на продукта/-ите
- Очакваема дата на получаване на изпратените от клиента продукт/-и за връщане
ПРОЦЕДУРА ПО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ СТОЙНОСТТА НА ВЪРНАТ ПРОДУКТ
а) След получаването на продукта/продуктите на указания по-горе адрес за връщане и правила за връщане, служител на GOHARD.BG инспектира продукта/продуктите за тяхната цялост и ненарушен търговски оригинален вид, както и че не носят следи от използване. В случай на нарушения GOHARD.BG уведомява клиента и запазва правото си да не възстанови заплатената сума, като връща продуктите обратно на адреса, от който са били доставени.
б) Връщането на платената от клиента цена на върната стока се извършва в рамките на от 1 до 7 работни дни от получаването и след инспектирането на върнатия продукт/-и. Сумата не включва заплатените от клиента такса за наложен платеж и транспорт. Плащането се извърша по банков път.
в) След извършване на плащането, GOHARD.BG уведомява клиента за него с електронно писмо на посочената от клиента електронна поща, като в допълнение прилага и електронно копие от платежния документ.
г) Транспортни разходи по замяна или връщане на продукт/-и са за сметка на клиента.
Онлайн магазин GOHARD.BG продава НОВИ продукти, освен, ако изрично не е посочено друго. Всеки артикул бива проверяван и тестван преди да се изпрати на клиента за проблеми и дефекти.
ПОВРЕДИ И ФАБРИЧНИ ДЕФЕКТИ
GOHARD.BG предоставя на своите клиенти гаранция на изделията - въздушни пистолети и електрошокови устройства
В случаите на установен фабричен дефект преди 30-я календарен ден от датата на получаването, GOHARD.BG се ангажира да извърши ремонт или да подмени артикул с доказани фабрични дефекти и правилна експлоатация при следните условия:
а) Ремонт и/или замяна са възможни до 30 календарни дни от датата на получаването на артикула.
б) За фабрични дефекти НЕ СЕ приемат следните случаи, освен ако клиентът не е уведомил GOHARD.BG писмено на ел.поща office@gohard.bg не по-късно от 24 часа считано от деня и часа на получаването :
- Счупено, надраскано, демонтирано или по какъвто и да било друг начин повреденa повърхност.
- Изпускане на въздух след прекомерно затягане на СО2 бутилката и/или след продължително оставяне на бутилка в пистолета.
- Наличие на следи от механични манипулации и какъвто и да било друг тип интервенция.
- Наличие и следи от опит/-и на клиента да отстрани самостоятелно дефект.
- Демонтирани елементи без значение от вида и типа им.
- Оказване на силен натиск или какъвто и да било друг тип интервенция от силов характер върху електрошоковото утройство.
- Разглобяване и разместване на електроди.
За да изпратите артикул за ремонт или подмяна
- Артикулът трябва да НЕ попада в описаните в буква „Б” хипотези
- Трябва да уведомите GOHARD.BG писмено на адрес или с електронно писмо на ел.поща - office@gohard.bg
като в съобщението си посочите:
- Описание на дефекта
- Номер на товарителница, с която е получен продукта/-ите
- Вашето име и фамилия
От своя страна GOHARD.BG се ангажира да Ви отговори в рамките на 2 работни дни след получаването на Вашето съобщение и да ремонтира или подмени артикула Ви до 15 работни дни, считано от датата на получаването му.
Всички транспортни разходи по изпращането и получаването на продукта са за сметка на клиента с изключение на случаите, когато клиента е уведомил GOHARD.BG писмено или на ел.поща office@gohard.bg не по-късно от 48 часа считано от деня и часа на получаването. Във вторият случай, разходите по транспортирането на продукта се поемат и са за сметка на GOHARD.BG